طراحی سایت شرکتی

راه‌اندازی سایت شرکتی برای تمام کسب‌وکارها

اهمیت طراحی سایت شرکتی در کرج

طراحی سایت شرکت در کرج، بخش عمده خدمات دیجیتال مارکتینگ آژانس‌ تبلیغاتی آوازه‌گر است. برای کسب‌وکارهایی که به صورت سازمانی مشغول به فعالیت هستند و محل ثابتی دارند، سایت شرکتی به عنوان نماینده آنلاین شرکت عمل می‌کند و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا با محصولات و خدمات به طور کامل آشنا شوند. 

یک سایت شرکتی خوب به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم به فروش برسانید و این یعنی افزایش درآمد شما. همچنین سایت شرکتی منبع موثقی برای کسب اطلاعات در مورد شما بوده که مخاطبان می‌توانند به آن مراجعه کنند. سایت شرکتی می‌تواند یک ابزار ارتباطی بین شما و مشتریان باشد تا بتوانید ارتباط‌تان با آن‌ها را هر روزتر کنید.

انواع طراحی سایت شرکتی

یک سایت شرکتی معمولاً شامل صفحاتی است که اطلاعاتی درباره شرکت، محصولات و خدمات آن، تاریخچه، ارزش ها و اصول عملکردی شرکت، تیم کاری و فرصت‌های شغلی و غیره را به نمایش می‌گذارد.

این صفحات در قالب دو سبک کلی استاتیک و داینامیک طراحی می‌شوند. در طراحی سایت استاتیک محتوای سایت در قالب صفحات ثابت و بدون تغییر ارائه می‌شود. اما در طراحی سایت داینامیک، در کنار محتوای استاتیک، پویا بودن صفحات و اطلاعات بروزرسانی شده نیز در دسترس کاربر قرار دارد. طی سال‌های اخیر، سبک داینامیک طرفداران بسیاری پیدا کرده و این روزها تنها گزینه پیشروی سایت‌های شرکتی است.

مزایای طراحی سایت شرکتی در کرچ
طراحی سایت در کرج

برندسازی کسب‌وکار

برندسازی کسب و کار با سایت شرکتی بسیار حائز اهمیت است و برای رشد کسب و کار شما حیاتی. با یک سایت شرکتی می‌توانید نمایی جذاب و حرفه‌ای از کسب‌وکارتان را به مشتریان ارائه دهید. در سایت شرکتی باید نام، لوگوی شرکت، رنگ‌ها و فونت‌ها و نیز سبک طراحی، همگی باید با هم همگن باشند تا یک شخصیت منحصر به فرد و قابل تشخیص برای برند کسب و کار شما پدیدار شود. 

طراحی سایت شرکتی

معرفی خدمات و محصولات

اگر یک شرکت خدماتی یا تولیدی دارید، سایت شرکتی می‌تواند به عنوان یک وسیله مهم برای معرفی خدمات و محصولات شما به مشتریان باشد. می‌توانید به محصولات و خدمات خود اشاره کرده و مزایای آن‌ها را برجسته کنید. علاوه بر این، با درج عکس‌هایی از محصولات و خدمات در وبسایت، مشتریان را برای استفاده از آن‌ها ترغیب می‌کنید. همچنین، با داشتن فرم تماس در وبسایت، می‌توانید به‌راحتی با مشتریان در تماس باشید.

 

طراحی سایت شرکتی

ارتباط مستقیم با مشتریان

طراحی حرفه‌ای سایت به مشتریان اجازه می‌دهد تا با سرعت بیشتری حوزه‌ فعالیت شما را درک کنند. از طرفی به‌راحتی می‌توانند به دنبال اطلاعات محصولات و خدمات مورد نظرشان بگردند و با ارتباط مستقیم با شرکت، سوالات و مشکلات خود را با قسمت پشتیبانی در میان بگذارند. در نتیجه، با طراحی یک سایت شرکتی حرفه‌ای می‌توان پاسخگوی نیازهای مشتریان بود و تجربه کاربری بهتری را برای آن‌ها فراهم کرد.

بهترین نوع طراحی سایت کدام است؟

برای اینکه بدانید چه سایتی برای کسب و کار شما مناسب است، باید هدف اصلی‌تان را تعیین کنید. با توجه به این هدف، می‌توان پیش‌بینی کرد که سایت مورد نظر چه قابلیت‌هایی برای رسیدن به این هدف دارد؟ برای مثال، اگر هدف کسب و کار شما فروش آنلاین محصولات است، سایتی که قابلیت فروش آنلاین و پرداخت امن بانکی دارد، مناسب خواهد بود. همچنین سایت باید دارای طراحی حرفه‌ای، محتوای کافی و با کیفیت بوده و قابلیت جستجوی محصولات را نیز داشته باشد. در نهایت، برای اطمینان از انتخاب درست، بهتر است با مشاورین ما صحبت کنید تا راهنمایی کاملی در این زمینه داشته باشید.

سایت شرکتی

همین حالا سفارش طراحی سایت دهید

026-33219077

مراحل طراحی سایت شرکتی در آوازه‌گر

مراحل ساخت یک سایت شرکتی شامل قدم‌های زیر است:

طراحی اولیه

به کمک اطلاعاتی که از شما گرفته شده، یک اتود اولیه از تمام صفحات سایت با دیتای خام پیاده‌سازی شده که ساختار صفحات را به نمایش می‌گذارد

پیشنمایش سایت

بعد از مرحله طراحی اولیه، نسخه پیشنمایش در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با بررسی دقیق تمام بخش‌های سایت بتوانید نظرات خود را روی پروژه اعمال کنید

تغییرات نهایی

در این مرحله تغییرات مورد نظر اعمال شده و سایت برای بارگذاری روی سرور شما آماده می‌شود. از این لحظه به بعد مدت پشتیبانی سایت آغاز خواهد شد

امکانات پیشفرض سایت شرکتی

متناسب با کسب و کار شما تمام امکانات لازم برای تحقق اهداف‌تان در طراحی سایت لحاظ می‌شود. این امکانات هم برای مخاطب کاربردی خواهند بود هم برای مدیر سایت. افزونه‌های گزارش‌گیری دائما درحال پایش اطلاعات هستند تا در لحظه اطلاعات جامعی از عملکرد وب سایت ارائه کنند. با راهنمایی‌های تیم آوازه‌گر دیگر هیچ مخاطبی دست خالی از سایت شما خارج نمی‌شود.

هزینه طراحی سایت در کرج چقدر است؟

هزینه طراحی سایت در کرج بستگی به پیچیدگی طرح، تعداد صفحات و امکانات مورد نظر دارد. به طور مثال اگر طرح درخواستی شما کاملا اختصاصی باشد، هزینه به مراتب بیشتری نسبت به یک طرح آماده دارد. اما اگر بخواهیم حدود قیمت یک سایت شرکتی را اعلام کنیم باید گفت برای مثال، هزینه طراحی سایت شرکتی ساده با حدود 4 صفحه بین 6 تا 8 میلیون تومان است. اما باید توجه داشت که برای یک سایت با امکانات پیشرفته و قابلیت های مختلف، هزینه بیشتری باید در نظر گرفت. برای اطلاع دقیق از هزینه‌ها و صدور پیش‌فاکتور می‌توانید با آوازه‌گر تماس بگیرید و نیازهای خود را با ما در میان بگذارید.

سفارش طراحی سایت در کرج

امتیاز شما به این مطلب